Thursday 13 February 2020

Aplikasi Cashzine buat duit menggunakan telefon pintar

Cara Menjana Pendapatan Dengan Cashzine


Sudah tentu ramai yang tahu tentang menjana pendapatan menggunakan telefon pintar. Contohnya seperti Cashzine.


Kepada sesiapa yang berminat untuk membaca dan mengumpul duit. Boleh cuba dengan aplikasi Cashzine ini.


Selagi korang ada telefon pintar, data internet atau wifi korang dah boleh jana income setiap hari secara online. Tak perlu nak jumpa client, call customer atau menjual barang. Hanya share artikel melalu aplikasi Cashzine sahaja. Sangat mudah dan membantu bagi penggangur atau suri rumah.



Bagaimana untuk menjana pendapatan 

menggunakan Cashzine?


1. Download aplikasi Cashzine di Google Playstore secara percuma.


2. Daftarkan akaun, jangan lupa letakkan invitation code 484321 di bahagian ME. Jika menggunakan invitation code tersebut, secara automatik kita mendapat 8,000 coin dalam akaun! Sekarang hanya perlu mencari sebanyak 800 coin lagi untuk mengeluarkan duit. Mudah bukan?



Jika korang masih merasa was2 tentang Cashzine, anda cuba mengumpul sebanyak 16000 coin dan Cashout sebanyak RM1 ke akaun bank anda. Nak dapat coin sangat lah mudah, nanti saya akan ajar di blog yang seterusnya.


Tip dan Trick yang seterusnya sangat mudah dan santai! Sis tak rahsia2, sis beritahu semua supaya kita mendapat ganjaran yang berbaloi. Lihat posting seterusnya


No comments:

Post a Comment

Panduan Blogging Untuk Bisness atau Usahawan (Newbie)

Kenapa perlu Blog atau Website? Blog atau Website sendiri memang baik untuk penulisan kita. Selain itu, kita juga boleh mengisi masa la...